Onze webshop maakt gebruik van cookies. Op deze website maken wij gebruik van cookies en andere soortgelijke technieken. close
0
€ 0.00 inloggen
0
€ 0.00 inloggen

Klantenservice en overige informatie

Contact

Heb je een vraag, suggestie of klacht over een product of dienst van probeauty.nl? Neem dan contact met ons op:

E-mail: klantenservice@probeauty.nl
Telefoon: 0316 - 53 15 01

Onze klantenservice is bereikbaar vanaf maandag t/m zaterdag van 10:00 - 18:00.

Post Adres:
Informaticaweg 5A
7007CP Doetinchem
The Netherlands

Bankgegevens:
IBAN nummer: NL57RBRB0943585422
BIC: RBRBNL21

Overige gegevens:
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland onder nummer: 67154689
BTW nummer: NL162324832B01

Account:

Hoe maak ik een account aan op probeauty.nl?
Een account kunt u tijdens het bestellen aanmaken. U kunt bestellen met en zonder account. Voordeel van een account is dat u ten alle tijden uw bestelhistorie kan terug zien. Tevens kunt u een account aanmaken door op "inloggen" te klikken.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Op de 
inlog pagina staat onder de inlog velden de link wachtwoord "vergeten". Als u hierop klikt gaat u naar een aparte pagina waarop u uw email adres moet invullen dat bij ons bekend is. Naar dit adres wordt een link gestuurd waarmee u uw wachtwoord kunt herstellen.


Kan ik mijn bestelverleden ergens terug vinden?
Als u een account bij ons heeft kunt u in het menu bij "mijn account" het bestelverleden zien als u hierop klikt. Tevens kunt u daar uw (kopie) factuur downloaden.


Ik krijg de melding: email adres bestaat al, inlog naam bestaat al of wachtwoord bestaat al, hoe kan dit?
In dat geval heeft u al een account bij ons. Als u het wachtwoord niet meer weer klik dan op "wachtwoord vergeten" om uw wachtwoord te herstellen.

Bestellen:

Ik heb een bestelling geplaatst bij u maar de betaling is mislukt, wat kan ik doen?
Neem telefonisch contact met ons op. We kunnen nakijken waar het precies mis gegaan is. U kunt ook een geheel nieuwe bestelling plaatsen.


Kan ik uit het buitenland bij jullie bestellen?
Jazeker kan dit, wij verzenden naar de meeste landen in Europa. Hiervoor gelden wel afwijkende verzendkosten.


Kan ik mijn bestelling als cadeau inlaten pakken?
Jazeker kan dit, wij kunnen geheel of gedeeltelijk uw bestelling inpakken zonder extra kosten. Dit kunt u aangeven in het veld: "opmerking" tijdens het afrekenen. Eventueel kunt u ook contact opnemen via mail of telefoon om dit kenbaar te maken.


Annuleren:

Ik heb besteld bij probeauty.nl, kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat kan. U kunt dit telefonisch of per e-mail doorgeven. Uw betaling wordt automatisch terug gestort.

Bezorgen:

Krijg ik een track & trace code?
Jazeker, nadat uw bestelling verzendklaar is gemaakt wordt deze aangemeld bij PostNL. Van PostNL krijgt u een e-mail met een track and trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

Omruilen:

Kan ik artikelen geheel of gedeeltelijk omruilen na ontvangst?
Jazeker. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Garantie:

Heb ik op mijn bestelde artikelen garantie?
Uiteraard heeft u garantie op de bij ons bestelde en geleverde artikelen. Op elektronische apparatuur die u bij ons aanschaft heeft u 2 jaar volledige garantie. Mocht u hierop aanspraak willen maken neem dan contact op met onze klantenservice. Let op: schade valt niet onder garantie!


De waardering van Probeauty bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 5 reviews.